miercuri, 18 august 2010

Aventura de-o noapte

Barbatii sunt innebuniti dupa sex, mai ales atunci cand nu trebuie sa se implice foarte mult si nu se supun nici unei obligatii sentimentale mai tarziu. Si ceea ce face dintr-un barbat un adevarat cuceritor, este abilitatea sa de a avea parte de actiune in numai cateva ore din momentul in care intalneste pentru prima data o partenera.

Urmatoarele sugestii sunt valabile intr-un club de noapte sau la o petrecere particulara- sau in orice alt loc unde exista femei disponibile.

Cel mai bine va prezentam una din experientele traite de unul din cunoscutii mei:

O intalnire recenta

Recent m-am aflat la o expozitie de arta in cadrul careia a avut loc si o degustare de vinuri si branzeturi ( un loc grozav unde sa intalnesti tipe noi, in mod accidental, vin, mancare si cel mai interesant, multe femei pregatite sa socializeze) si in timp ce ma intretineam cu mai multe doamne si cu mai multi domni pe teme variate, am observat a doamna care se potrivea imaginii pe care deseori o am in minte, ca un adevarat dandy ce sunt.

Avea un aer elegant, pielea bronzata si o rochita scurta in dungi- dar nu destul de eleganta pentru o relatie pe termen lung, mai degraba parea potrivita penru o cucerire de-o noapte. Era mai mult draguta decat o frumusete rapitoare si am putut sa obsrv ca se simtea destul de bine, razand si cochetand impreuna cu alte doamne.

Servind niste mancare la o masa din apropierea ei, am ascultat pret de 30 de secunde discutia lor, apoi am intervenit cu o opinie exact opusa celei pe care ea tocmai o exprimase colegelor ei, numai pentru a crea putina tensiune. Tinta mea, Alina, care arata in jur de 30 de ani, impreuna cu alte doua prietene, m-au primit bucuroase langa ela si mi-au permis sa intervin in conversatia lor, care a mai continuat amiabil timp de aproximativ 5 minute, inainte de a ma scuza...

Acestea fiind spuse, cititi urmatoarele sfaturi:

  1. Repereaza-ti prada

    Alege femeile care sunt mai sumar imbracate

    Si asta nu numai din motivul ca poti studia mai bine formele ei. Atunci cand se afla la ovulatie, adesea se imbraca provocator, deoarece in mod subconstient incearca sa atraga un partener-echivalentul animalelor care sunt in calduri. Elementul primitiv si animalic este foarte pronuntat in cazul in care reusiti sa aveti cu ea doar o aventura de-o noapte, asadar folositi asta in avantajul vostru.

    Apropie-te de femeile mai experimentate

    Doamnele mai in varsta care lasa impresia ca le place sa se distreze sunt in general mai aventuroase, de aceea sunt o alegere mai buna.

    Nu tinti doar una

    Dintr-un grup de femei, nu te apropia numaidecat de ceam mai frumoasa. In schimb, foloseste-te de teoria jocului asa cum a folosit-o si personajul John Nash interpretat de Russell Crowe in filmul „ A Beautiful Mind”: opteaza pentru a doua mai putin frumoasa pentru a-ti mari sansele de succes, de vreme ce nu primeste prea multe avansuri de obicei. In schimb, asta s-ar putea sa o faca geloasa pe femela alfa, ce ar duce la un mic razboi de cucerire intre cele doua femei, care nu este decat in favoarea ta.

    Poti oricand opta pentru cea mai putin frumoasa pentru a-ti spori sansele de a primi ceea ce cauti, de vreme ce ea primeste foarte putina atentie de obicei atunci cand iese impreuna cu prietenele ei. Dar daca esti un adevarat cuceritor, cu siguranta iti vei stabili standardele mult mai sus si nu vei ramane cu ratusca urata.

    Nota: Daca intentionezi sa ii cumperi o bautura, atunci ar fi bine sa cumperi si pentru prietenele ei.

    Daca este singura, nu vei fi nevoit sa faci fata unor posibile atitudini reticente din partea prietenelor ei. Mai mult ca sigur va dori sa converseze cu tine, doar stii foarte bine cum sa intretii o conversatie. Ia aminte la urmatorul lucru: chiar daca abilitatile tale de cuceritor sunt excelente, in cazul in care alegi partenera nepotrivita, care nu este intr-o dispozitie buna sau nu este dispusa sa aiba parte de o avnetura de o noapte, atunci nu vei avea nici o sansa. Posibilitatea de a avea parte de sex tine si depinde la urma urmei in mare parte de femeie.

    Inapoi la vin si branza

    Am parasit grupul Alinei si m-am dus la toaleta. Cand m-am intors insa, nu m-am dus direct la ele. In schimb, am conversat cu alte persoane, printre care si cu unul dintre artistii care participa cu lucrarile sale la expozitie, o femeie foarte frumoasa, daca imi aduc bine aminte. Abia dupa alte 20 minute de minute ma aflam din nou in compania Alinei si a prietenelor ei.

    „ Sa stii ca aici nu ai avut deloc dreptate” aspus una din prietenele Alinei pentru a-mi atrage atentia asupra ei. A continuat prin a-mi explica ca am tras concluzii gresite despre Alina, incercand sa fac in asa fel incat parerea ei sa para gresita in prima conversatie pe care o purtaseram. Din aceasta mi-am dat seama ca in tot acel timp cat am lipsit ele au vorbit despre mine si au conluzionat ca Alina este aleasa. Uneori femeile sunt foarte democratice.

    Am zambit putin, mi-am cerut scuze si m-am indreptat spre Alina, incercand sa port o conversatie cu ea, atingand-o aparent accidental in tot acest timp. La un moment dat, pret de cateva secunde, i-am tinut strans bratul, in timp ce radeam amandoi. I-am mentionat ca eram si eu u artist-un fotograf, de fapt, lucru care a parut sa-i capteze putin atentia Alinei mai mult si sa fie mai interesata. Dar de vreme ce prietenele ei mai erau in preajma noastra, m-am scuzat din nou pentru a discuta din nou cu artista cu care conversasem cu putin timp inainte.

    Aproape imediat dupa ce am incheiat discutia cu artista, Alina s-a apropiat de mine, de data asta insa singura. Deci cazuse in plasa mea. Acum totul depindea de mine. Deoarece mai facuesem asta de cateva ori inainte, nu eram foarte ingrijorat.

    Astfel...

  2. Agat-o

    Fa-o sa se simta in largul ei

    Asta este cel mai usor de facut daca te afli la o petrecere privata, la cineva acasa, unde veti avea ceva lucruri in comun ( amandoi trebuie sa cunoasteti pe cineva de acolo). Cu toate acestea, nu fi foarte indraznet si nici impulsiv.

    Ai incredere in tine

    Incearca sa pastrezi tot timpul un aer misterios, sa fii pentru ea o provocare. Daca te ajuta, imagineaza-ti ca esti celebru.

    Nu fa complimente la adresa fizicului ei

    Mai bine fa complimente la adresa felului in care danseaza.

    Vorbeste despre tine cat mai putin

    Mentine conversatia, dar nu vorbi doar despre tine. Ia aminte ca cei mai buni parteneri de conversatie sunt cei care vorbesc mai putin si stiu sa ii asculte pe ceilalti-ii fac pe ceilalti sa vorbeasca.

    Afla subtil tot ceea ce vrei sa stii

    Daca locuieste singura, de exemplu, sau daca trebuie sa mearga la serviciu a doua zi. Foloseste-ti toata inteligenta pentru a avea toate sansele de partea ta.

    Joaca-ti cartile

    „ Paharul tau e gol”, i-am spus ca un fel de salut atunci cand s-a apropiat de mine. Dupa ce am servit un alt rand de bautura, am vorbit despre tot felul de lucruri, dar cu mai multe aluzii sexuale. Asta a fost chiar foarte usor cand am mentionat ca sunt un fotograf ( „ si ce fel de fotografii iti place sa faci?” intreba ea).

    De vreme ce lucrurile se incingeau si prietenele ei plecasera, am plecat de acolo si ne-am indreptat spre un bar din apropiere. Cand auzi muzica din local, incepu sa se miste in ritmul ei, pana am luat loc la masa. In acel moment, am complimentat-o pentru felul in care s-a miscat, soptindu-i asta la ureche. I-a placut faptul ca eu am vrut sa dansez cu ea cu toate ca nimeni de acolo nu mai dansa. Am dansat pe mai multe melodii, pana ce muzica a devenit mai ritmata. In acel moment trebuia sa iau o decizie...

  3. E momentul sa devii cat mai senzual si mai incitant

    Apropie-te de ea cat mai mult

    Danseaza cu ea, atinge-o, apleaca-te spre ea si sopteste-i in ureche. Starneste-o si fa-I cat mai multe apropouri sexuale, prin vorbe si gesturi. Las-o sa inteleaga ca flirtezi cu ea si ca apropierea dintre voi nu este una amicala.

    Sugereaza o aventura de-o noapte

    Nu spune asta direct. Fii subtil si las-o sa se intrebe daca intr-adevar la asta te refereai. Pastreaza misterul si lasa impresia ca esti greu de cucerit.

    Prefa-te rece si distant

    Fa-o sa inteleaga ( in timp ce tu singur incerci sa te convingi de asta) ca oricand poti sa obtii ce vrei de la alta femeie. Comporta-te ca si cum nu ti-ar pasa daca ea nu iti da ce vrei. Mai mult decat atat, nu lasa sa inteleaga ca esti disperat. Increderea este esentiala.

    Cum am pus mana pe Alina

    “ Cred ca ar trebui sa plecam din acest loc”, i-am spus Alinei, referindu-ma la muzica ce nu era pe placul nostru.

    “ Da, cred ca ar trebui”, raspunse ea, ezitand putin.

    Dupa o pauza de vreo 10 secunde ( destul pentru a crea putina tensiune din nou, dar nu destul de mult pentru a o face sa creada ca ezitam), i-am spus “ Ar trebui sa continuam aceasta petrecere in alta parte. Stii, ti-ai exprimat inainte interesul in ceea ce priveste fotografia, pun pariu si sunt sigur ca unei femeie atat de atragatoare precum esti tu nu ar deranja-o sa se lase fotografiata de catre un profesionist”.

    “ Oh, asta crezi tu?”

    “ Da. Bineanteles, ceea ce porti acum este mult prea ispititor fata de fotografiile decente si modeste pe care le fac de obicei”, fara sa afisez vreun zambet care sa-mi tradeze ironia. “ Va trebui pentru inceput sa acoperim acei umeri. Haide, sa plecam de aici”.

    Afara, pe trotuar, am tras-o spre mine si am sarutat-o pasional, apoi, tinand-o dupa umeri, i-am spus “ Sa mergem”.

    “ Unde?”

    “ La studioul meu, bineanteles.”

    Asadar…

  4. Incepeti actiunea

    Creati putin suspans

    Daca lucrurile vin de la sine, ea va fi mai satisfacuta. Deci nu faceti-o sa creada ca va rugati de ea. Simtiti-va bine impreuna si nu va grabiti.

    Faceti-i un compliment la adresa aspectului fizic

    Aveti voie sa faceti acest lucru doar in momentul in care sunteti sigur ca veti avea parte de o aventura de-o noapte impreuna. Faceti-o sa se simta atragatoare, sa fie cat mai in largul ei si pregatiti-o pentru o noapte impreuna cu dumneavoastra.

    Alegeti un loc

    Daca este posibil, locul unde urmeaza sa va petreceti seara ar fi bine sa fie in apartamentul ei. Se va simti mai bine in mediul ei. De asemenea poti pleca mai usor daca nu ai chef sa ramai peste noapte

    A doua varianta ar fi sa alegeti un loc neutru, cum ar fi o camera de hotel.

    A treia varianta este apatamentul tau. In acest caz, am aleas apartamentul meu, deoarece interesul pe care si-l aratase vis-à-vis de fotografiile mele a fost un motiv bine intemeiat de a veni la mine.

    Daca nu alegeti nici una din aceste variante, puteti oricand sa o faceti in masina, in baie, afara…

    Inapoi la studio

    Am inceput sa-I fac fotografii, apropiindu-ma din ce in ce mai mult de ea. Am sarutat-o de cateva ori…apoi mai mult, din ce in ce mai pasional, apoi am lasat camera foto deoparte. I-am ridicat rochita, apoi chiloteii…am continuat sa o sarut. Dupa asta, si-a dorit sa ma satisfaca , la fel cum imi doream si eu. Numai cand ma gandesc la acea noapte…a fost deosebita.

  5. Faceti sex

    Jucati-va

    Nu trebuie sa fii un fotograf profesionist ca mine pentru a face din aparatul foto un instrument cu ajutorul caruia va puteti distra - mai ales ca astazi puteti dispune usor de o mini camera digitala sau de un telefon mobil cu camera foto incorporata. Ii puteti sugera sa foloseasca ea prima data camera, facandu-va poze, numai daca doreste. Dar aveti grija sa faceti aceasta propunere inaintea actului sexual si nu dupa, altfel ar putea sa o perceapa drept o ciudatenie.

    Satisfactia partenerei pe primul loc

    Termina-ti treaba si asigura-te ca a fost pe deplin satisfacuta. Nu uita ca daca te intelegi bine cu ea si iti vei dori sa te mai intalnesti cu ea, cu siguranta si ea isi va dori acest lucru daca ai reusit sa o satisfaci la prima intalnire. Sexul de calitate iti asigura sansa de a te revedea cu partenera pe care ai avut-o o noapte, iar o aventura de-o noapte se poate transforma in ceva mai serios, sau cel putin stii sigur ca se va intalni cu tine ori de cate ori vei vrea. Ca si intr-o conversatie, un amant desavarsit este acel barbat care stie sa-si faca partenera sa se simta extraordinar.

  6. Cum sa procedezi dupa…

    “Lasa usa deschisa in urma ta”

    Faceti schimb de numere de telefon sau pur si simplu cere-I numarul ei de telefon. Asigura-te ca toti asii sunt la tine in mana.

    Pleaca fara sa te scuzi ( daca te afli la ea)

    Fa un dus, spune-I ca te-ai simtit minunat si pleaca. Nu ii datorezi nici o explicatie. Pastreaza misterul si las-o sa se intrebe daca te vei mai intoarce.

    Fa-o sa plece ( daca ea se afla la tine)

    Fa un dus, impreuna cu ea sau nu. Asta o va face sa creada ca nu te grabesti sa ajungi undeva. Apoi spune-I ca trebuie sa pleci. Ii poti spune ca trebuie sa ajungi undeva. Incearca sa te porti cat mai natural, dar fii neutru, nu trebuie sa ii arati ca iti pare rau ca trebuie sa pleci si nici ca te grabesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu